1. Aşama;
2020-2021 Öğretim Yılı Ek Kontenjan Kaydınızı 5 – 7 Ekim 2020 Saat 23:59‘a Kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit (E-Devlet Platformu >> Üniversite E-Kayıt) Adresinden Yapabilirsiniz.
Not: Elektronik Kayıt Kesin Kayıttır.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ELEKTRONİK KAYIT YAPAMAYANLAR
- Bir Yükseköğretim Programına Kayıt Hakkı Kazanan Ancak, Orta Öğretim Kurumlarından Mezun Olamayarak Bütünleme veya Tek Ders Sınava Girecek Adaylar (Öğretim Kurumundan Mezun Olmadıklarından E-Devlet Üzerinden Kayıt Yaptıramazlar);
Orta Öğretim Kurumlarından Alacakları Durumlarını Gösterir Belge İle >> 5 - 9 Ekim 2020 Tarihleri Arasında >> Karasu Meslek Yüksekokulumuza Gelerek >> Geçici Kayıtlarını Yaptırmaları Gerekmektedir.
Not:
- Geçici Kayıtları Yapılan Adaylar Mezun Olduklarına İlişkin >> Lise Diplomalarını >>En Geç 31 Aralık 2020 Tarihine Kadar >> Karasu Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimine >> Teslim Etmeleri Gerekmektedir.
- 31 Aralık 2020 Tarihine Kadar Lise Diplomalarını Teslim Etmeyen Adayların Geçici Kayıtları Silinecek ve Öğrencilikleri Sonlandırılacaktır.
ELEKTRONİK KAYIT YAPAMAYANLAR İÇİN >> GEREKLİ BELGELER
1 - Adayın Mezun Olduğu Ortaöğretim Kurumundan Aldığı Diplomanın Fotokopisi Ya Da Yeni Tarihli Mezuniyet Belgesi.
2- YKS Yerleşti Belgesinin İnternet Çıktısı
3- Fotoğraflı Nüfus Cüzdan Fotokopisi
4- 6 adet 4.5x6 Ebadında Çekilmiş Vesikalık Fotoğraf
5- 1991 ve Daha Önce Doğumlu Erkek Adaylar İçin Askerlik Şubelerinden Alacakları Askerlik Durum Belgesi
- 1111 Sayılı Askerlik Kanunu Gereği 28 Yaşından Büyük Yükümlülerin Askerlik Şubesi Başkanlıklarından Alacakları Askerlik Durum Belgesine Göre Kayıtları Yapılır.
- Bu Durumdakilerin Askerliklerinin Ertelenmesi Mümkün Olmadığından, Kayıtlarının Yaptırdıktan Sonra Öğrenimlerine Askerlik Hizmetini Tamamlayarak Devam Edebilirler.
Askerlik Hizmetini Yerine Getiren Adayların Terhis Belgelerini Getirmeleri Yeterlidir.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Aşama;
2020 - 2021 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Harç Ücretleri;
MESLEK YÜKSEKOKULLARI:
1.ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: Normal Öğrenim Süreleri İçerisinde (4 Yarıyıl) Katkı Payı Ödemeyeceklerdir.
1.ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: İkinci Bir Yükseköğretim Programına Kayıtlı Öğrenciler (2. Üniversite olarak Açık Öğretim Okuyanlar) >> 103,50 TL
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TÜM 2. ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: 418,00 TL
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödeme Tarihleri: 5 - 9 Ekim 2020 Tarihleri Arası
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öğrenim Gideri Ödemelerini: İŞ BANKASI Bütün Şube Veznelerinden, İş Bankası ATM'leri ve
İş Bankası İnternet Bankacılığı (Sadece Hesabı Olanlar): Ödemeler Menüsü >> Eğitim Ödemeleri >> Kurum Tipi: Üniversite >> Kurum Adı: Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Katkı Payı / Öğrenim Ücreti >> Sorgu Tipi: T.C. Kimlik No İle Yapabilirsiniz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Aşama;
2020 - 2021 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Derse Yazılma Başvurularınızı 9 Ekim 2020 Cuma Saat: 16:00’a kadar ikacmaz@subu.edu.tr Adresine Derse Yazılma Formu İle Birlikte Yapabilirsiniz.
(Programınıza Ait Derse Yazılma Formu Ektedir)
NOT:
- Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödemeniz Gerekiyorsa >> Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödendiğine Dair Banka Dekontunu Derse Yazılma Başvuru Formunuza Eklemeniz Gerekmektedir.
- Katkı Payı / Öğrenim Ücretini Ödemediğiniz (Ödemesi Gereken Öğrenciler) Takdirde Derse Yazılma Başvuru Formunuz İşleme Alınmayacaktır.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Aşama; Mail İle Attığınız Dilekçe İncelenir ve Yüksekokul Yönetim Kuruluna Sunulur.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Aşama; Katkı Payı / Öğrenim Ücretini Ödeyen (Ödemesi Gereken Öğrenciler) >> Derse Yazılma Formu Kabul Edilen Öğrencilerin >> 5 – 9 Ekim 2020 Tarihleri Arasında Derse Yazılma İşlemleri Yapılır.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Aşama; Sabis >> Öğrenci Bilgi Sistemi >> Seçilen Dersler >> Yazılma Yaptığınız Dersleri Kontrol Edebilirsiniz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okulumuzu Yeni Kazanan Öğrenciler İçin >> Öğrenci Numarası Sorgulama Servisi = https://ogrisl.subu.edu.tr/tr/icerik/9546/32338/numara-sorgulama Adresine T.C. Kimlik Numaranızı Girerek Kullanıcı Adınızı (Aynı Zamanda Öğrenci Numaranızdır) Öğrenebilirsiniz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://sabis.subu.edu.tr/ Adresinde; (Öğrencilik Hayatınız Boyunca Kullanacağınız Sistem)
Kullanıcı Adı: Öğrenci Numaranız
Şifre: T.C. Kimlik Numaranız
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------