Ana içeriğe atla

1. Aşama;

2020-2021 Öğretim Yılı Ek Kontenjan Kaydınızı 5 – 7 Ekim 2020 Saat 23:59‘a Kadar https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit (E-Devlet Platformu >> Üniversite E-Kayıt) Adresinden Yapabilirsiniz.

Not: Elektronik Kayıt Kesin Kayıttır.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ELEKTRONİK KAYIT YAPAMAYANLAR

- Bir Yükseköğretim Programına Kayıt Hakkı Kazanan Ancak, Orta Öğretim Kurumlarından Mezun Olamayarak Bütünleme veya Tek Ders Sınava Girecek Adaylar (Öğretim Kurumundan Mezun Olmadıklarından E-Devlet Üzerinden Kayıt Yaptıramazlar);

Orta Öğretim Kurumlarından Alacakları Durumlarını Gösterir Belge İle >> 5 - 9 Ekim 2020 Tarihleri Arasında >> Karasu Meslek Yüksekokulumuza Gelerek >> Geçici Kayıtlarını Yaptırmaları Gerekmektedir.

Not:

- Geçici Kayıtları Yapılan Adaylar Mezun Olduklarına İlişkin >> Lise Diplomalarını >>En Geç 31 Aralık 2020 Tarihine Kadar >> Karasu Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimine >> Teslim Etmeleri Gerekmektedir.

- 31 Aralık 2020 Tarihine Kadar Lise Diplomalarını Teslim Etmeyen Adayların Geçici Kayıtları Silinecek ve Öğrencilikleri Sonlandırılacaktır.

ELEKTRONİK KAYIT YAPAMAYANLAR İÇİN >> GEREKLİ BELGELER

1 - Adayın Mezun Olduğu Ortaöğretim Kurumundan Aldığı Diplomanın Fotokopisi Ya Da Yeni Tarihli Mezuniyet Belgesi.

2- YKS Yerleşti Belgesinin İnternet Çıktısı

3- Fotoğraflı Nüfus Cüzdan Fotokopisi

4- 6 adet 4.5x6 Ebadında Çekilmiş Vesikalık Fotoğraf

5- 1991 ve Daha Önce Doğumlu Erkek Adaylar İçin Askerlik Şubelerinden Alacakları Askerlik Durum Belgesi

- 1111 Sayılı Askerlik Kanunu Gereği 28 Yaşından Büyük Yükümlülerin Askerlik Şubesi Başkanlıklarından Alacakları Askerlik Durum Belgesine Göre Kayıtları Yapılır.

- Bu Durumdakilerin Askerliklerinin Ertelenmesi Mümkün Olmadığından, Kayıtlarının Yaptırdıktan Sonra Öğrenimlerine Askerlik Hizmetini Tamamlayarak Devam Edebilirler.

 

Askerlik Hizmetini Yerine Getiren Adayların Terhis Belgelerini Getirmeleri Yeterlidir.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Aşama;

2020 - 2021 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Harç Ücretleri;

MESLEK YÜKSEKOKULLARI:  

1.ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: Normal Öğrenim Süreleri İçerisinde (4 Yarıyıl) Katkı Payı Ödemeyeceklerdir.

1.ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: İkinci Bir Yükseköğretim Programına Kayıtlı Öğrenciler (2. Üniversite olarak Açık Öğretim Okuyanlar) >> 103,50 TL

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TÜM 2. ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ: 418,00 TL

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödeme Tarihleri: 5 - 9 Ekim 2020 Tarihleri Arası

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Öğrenim Gideri Ödemelerini: İŞ BANKASI Bütün Şube Veznelerinden, İş Bankası ATM'leri ve

İş Bankası İnternet Bankacılığı (Sadece Hesabı Olanlar): Ödemeler Menüsü >> Eğitim Ödemeleri >> Kurum Tipi: Üniversite >> Kurum Adı: Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Katkı Payı / Öğrenim Ücreti >> Sorgu Tipi: T.C. Kimlik No İle Yapabilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Aşama;

2020 - 2021 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Derse Yazılma Başvurularınızı 9 Ekim 2020 Cuma Saat: 16:00’a kadar ikacmaz@subu.edu.tr Adresine Derse Yazılma Formu İle Birlikte Yapabilirsiniz.

(Programınıza Ait Derse Yazılma Formu Ektedir)

NOT:

- Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödemeniz Gerekiyorsa >> Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödendiğine Dair Banka Dekontunu Derse Yazılma Başvuru Formunuza Eklemeniz Gerekmektedir.  

- Katkı Payı / Öğrenim Ücretini Ödemediğiniz (Ödemesi Gereken Öğrenciler) Takdirde Derse Yazılma Başvuru Formunuz İşleme Alınmayacaktır.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Aşama; Mail İle Attığınız Dilekçe İncelenir ve Yüksekokul Yönetim Kuruluna Sunulur.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Aşama; Katkı Payı / Öğrenim Ücretini Ödeyen (Ödemesi Gereken Öğrenciler) >> Derse Yazılma Formu Kabul Edilen Öğrencilerin >> 5 – 9 Ekim 2020 Tarihleri Arasında Derse Yazılma İşlemleri Yapılır.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Aşama; Sabis >> Öğrenci Bilgi Sistemi >> Seçilen Dersler >> Yazılma Yaptığınız Dersleri Kontrol Edebilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okulumuzu Yeni Kazanan Öğrenciler İçin >> Öğrenci Numarası Sorgulama Servisi = https://ogrisl.subu.edu.tr/tr/icerik/9546/32338/numara-sorgulama  Adresine T.C. Kimlik Numaranızı Girerek Kullanıcı Adınızı (Aynı Zamanda Öğrenci Numaranızdır) Öğrenebilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://sabis.subu.edu.tr/ Adresinde; (Öğrencilik Hayatınız Boyunca Kullanacağınız Sistem)

Kullanıcı Adı: Öğrenci Numaranız 

Şifre: T.C. Kimlik Numaranız

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Galeri